tiistai 22. tammikuuta 2013

Rinnekuvia ja vähän muutakin

Nää on taas kaikki puhelinkuvia :( Joku päivä on kyl ihan pakko lähtee liikkumaan ton kameran kaa!




Oli kyl niin siisti keli rinteessä viime torstaina kun sielä oltiin :) Älyttömän kylmä vaan kun tuuli niin kovaa! Vaikka olihan siitä tuulesta välillä apuakin jos ei muuten meinannut eteenpäin päästä. Ja sain jopa laskuseuraakin yhdestä bunkkerilaisesta ja sen kahdesta kaverista ja oli kyl tosi kivaa :)



niin...



Käytiin sit perjantainakin rinteessä muuten samalla porukalla mutta yhden lisäys :) Silloin oli vähän pilvisempi keli ja tuuli edellee yhtä lujaa :( Mut rinteen jälkeen kaakao on parasta <3


Käytiin sit illemmalla syömässä Julliksessa ja tätä paikkaa kyl suosittelen kaikille tääläpäin liikkuville! Koska  hyvää oli. Mä söin tollasen tipuspecialin jossa oli kanaa, poroo, ananasta ja sit perus soosit ja härpäkkeet :)


Tänäänkin töissä meni hyvin ja oli jopa jotain tekemistäkin kun taas meni kolmen ruokalajin menua vähän päälle kolmelle kymmenelle ihmiselle ja sen misailua ja nostamista oli sit siinä :) Ja sit tietenkin tää mitä oon joka päivä tehny kun oon tällein illassa ollut niin päivällisbuffa. Se on ihan kiva kun on tullut jo tälläinen rutiini siihen että mitä päivässä tekee. Ja niin kiva kun koko ajan tutustuu henkilökuntaankin paremmin! (ja siis henksubileil ei ollu mitään osuutta asiaan...) Tuola on oikeasti niin mahtavia tyyppejä töissä! :)

Mä sain itelleni kämppiksenkin tässä eilen ja ihan mukavalta tytöltä vaikuttaa :) Pitää vaan koittaa tutustuu vielä paremmin ja koittaa saada sama vapaapäivä niin päästäis rinteeseenkin.
Ihan hurjan nopeesti vähenee nää päivät! Mitä oon laskenu niin kakstoista työpäivää jälellä jos kaheksaa tuntia päivässä teen. Ja 9. päivä ois sit tarkotus lähteä kotia kohti kun silloin menee bussit sopivasti :D Et Jkl mä oon kohta taas sielä! :)

8 kommenttia:

  1. Hei beibe! Pst: http://www.rantapallo.fi/kaukokaipuu/2013/01/23/kahdeksan-asiaa-ja-kahdeksan-haastetta/

    Ps. Vielä vähän talvikuvia lisää jooko! Siellä on niin kaunista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava haaste! Pitää käyä vähän kuvaileen ja sit samalla ku julkasee ne niin vähän kertoilla itestään ;)

      Poista
  2. Onko Jullis se paikka Äkäslompolon puolella josta saa Jullin nelivetopitsan (poro, puolukka, lohi, leipäjuusto tjsp)? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on just se paikka! :) ootko joskus käyny ku listaakin jo tunnet? :)

      Poista
    2. Joo, mun iskällä on mökki siinä lähellä ja se neliveto on ihan legendaarinen juttu meilläpäin! :)

      Poista
    3. Hei siistii! :) pitää itekki käyä kyl kokeilee tuo pitsa! koska se kuulostaa hyvältä :)

      Poista
  3. Voi jessus, taas mä sanon tän: KATEELLINEN! Tarjoutuispa itellekin tuommonen mahollisuus eteen. Ja uskaltaispa siihin tarttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyl niin ilone tästä mahdollisuudesta! koska tääl on kyl olly ihan mahtavaa ja tää reissu kasvattaa :) ja hei välillä pitää olla vähän uhkarohkee ja vaa ottaa tilaisuudet vastaa vaik pelottaiski :)

      Poista